reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nika Poláková

Nika Poláková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som obyčajná žena s neobyčajným životným príbehom. Na základe nepekných skúseností som múdrejšia a silnejšia. Rada by som pomohla ľuďom a ukázala im svoj pohľad na život a vzťahy. Dnes majú ľudia totiž veľa krát pomýlené priority a nevedia o čom je skutočný život. Kľudne môžete tento blog vnímať aj ako poradňu a s čímkoľvek sa na mňa obrátiť. Ťažiskovo sa zameriavam na deti. Či už vzťahy dieťa rodič alebo šikanovanie či syndróm CAN. Mám tiež vzdelanie v oblasti riešenia problémov s deťmi (poruchy správania, problémová výchova a pod.) Momentálne pôsobím ako doktorand v Ústave sociálnej antropológie, UK. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Súkromné

reklama
SkryťZatvoriť reklamu